lördag 3 oktober 2009

Nu var det bra länge sen jag skrev här, men har inte riktigt vetat vad jag ska skriva...
Det här inlägget blir dock mest mer av en påminnelse till mig själv över vad min lilla skrutt kläcker ur sig, han säger mycket charmigt nu för tiden min skrutt...
I torsdags så satt vi på T-banan å K satt å funderade lite å rätt som det är så säger han "mamma när jag blir vuxen å du blir gammal så ska jag bära dig!"
sen i igår morse så satt vi å pratade lite å han ville vara med mig istället för att gå till dagmamman då ville han visst charma mig lite eller nått så för att övertyga mig om att han skulle få vara med mig så sa han "Men mamma du är ju den bästa mamman å då vill jag ju vara med dig idag!" inte lätt att säga att han ändå måste gå till dagmamman då eftersom jag skulle jobba lite extra...
Sen idag så gjorde han och jag egna köttbullar å som alltid när vi äter så frågade jag ju om det var gott, å till svar fick jag "Dom var fett goda mamma, ICA's smakar skit" till saken hör att min son älskar köttbullar å har bara ätit "ICA's innan, men nu fick han tydligen smak för hemmagjorda=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
En foto & photoshop intresserad mamma med 2 söta knoddar