lördag 29 augusti 2009

Jaha kanske är dags att skriva ett par ord här igen.
Den här dagen har gått i inredningens tecken, har varit på IKEA å shoppat lite saker hem idag.
Just nu ser det ut som en tornado dragit fram hemma, har fått hjälp att flytta loftsängen idag å då var vi tvugna att flytta runt lite möbler för att få ut sängen från barnens rum och in i vardagsrummet, men nu står iallafall sängen där den ska och resten får bli morgondagens projekt men det kommer helt klart bli en förbättring när det väl är klart! Vem vet kanske att jag tar lite bilder sen när det är klart å visar här om någon är nyfiken!
Annars idag har jag hunnit med ett tandläkarbesök med sonen oxå, tänk om dom alltid kunde ha det lika kul där som de hade idag, med ballonger å ansiktsmålning=)
Förrutom att jag ska dona hemma i morgon så har jag tvättid å så ska jag vara barnvakt åt en god väns söta söner vilket även min son uppskattar för då har han ju några att leka med!
Nähä kanske börjar bli dags att krypa under täcket snart såman orkar med morgondagens vedermödor!
Ha det så bra alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
En foto & photoshop intresserad mamma med 2 söta knoddar