fredag 21 augusti 2009

Kanske är dags att skriva ett par ord här igen kom jag på, är ju som sagt inte såååå duktig på det här med att uppdatera...
Just nu händer det väl inte så mycket här hemma, har hunnit börja jobba igen å hann jobba en hel vecka, å nu är jag hemma igen, den här gången för sonens räkning, han går på pecillin just nu som han ska ha 3 gånger om dagen å eftersom inte dagmammorna får ge mediciner så blir det för mig att vara hemma med honom, igår skulle jag hämtat hem min stora skrutta, men för att skona henne från sonens åkomma så kom hennes pappa och jag fram till att det var bättre att hon var kvar där den här helgen, fasen vad det svider i hjärtat mitt, men det var bäst så här så man slipper att det blir en ond cirkel av det hela å de smittar varandara fram och tillbaka hela tiden...
Idag har jag å sonen haft myskväll ätit pizza å chips å sett den första Harry Potter filmen, jag är lite efter när det gäller filmer så jag hade inte sett den ännu, men däremot har jag sett 2-an & 3-an, så det blidde lite fel ordning men men nu har jag iallafall sett de 3 första sen tänkte jag se 4-an i morgon å på söndag blir det nog 5-an, sen är det bara 6-an kvar får se hur jag gör med den, den har ju inte kommit ut på DVD ännu så eventuellt så tar jag å går på bio å ser den med min stora skrutta eller så får jag väl hålla mig tills den kommer på DVD istället...
Nä nu ska jag fortsätta surfa vidare så vi "ses" en annan dag
Kram / Turbo

2 kommentarer:

  1. Gillar Harry Potter :-)
    Har inte heller sett den som går på bio, men de andra har jag sett några gånger :-)

    SvaraRadera
  2. Låter såå mysigt,vännen :)
    Psst...Du har ett ♥ om du vill hos mig,men...
    Förstår om du inte sätter in det här ;)*Kraam*

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
En foto & photoshop intresserad mamma med 2 söta knoddar